sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Joulukalenteri #4

MY DAY KUVINA

Tänään oli spesiaalipäivä, ja postaus tulee ilta-aikaan! Syy on se, että tämän päivän postaus piti tehdä kokonaan vasta tänään eikä sitä voinut laittaa valmiiksi aiemmin. Kyseessä on minun päivä kuvina! Vaikka tämä on koirablogi, päästän teidät joskus myös mun omaan elämään, jossa Nova on iso osa.

Sunnuntai klo 10.
Huomenta! Heräsin noin kymmeneltä, puin päälle ja lähdin Novan kanssa ulos.
Yleinsä äitini käyttää Novan aina aamulla, mutta tänään oli minun vuoro. Otin järkkärin mukaan ja kuvailin samalla enemmänkin kuvia, kun oli sen verran hyvä keli!



Klo 11
Tultiin kotiin ja syötiin. Novalla oli nappuloita, vettä, raejuustoa ja pikkuinen jämä maksalaatikkoa maustamassa :D Minun aamupalaan kului jogurttia, granolaa ja appelsiinimehua.





Klo 12-13
Aloin tekemään blogihommia, tätä tämän päivän postausta ja tulevia. Nova usein tulee nukkumaan ja hakemaan rapsutuksia kun olen koneella, joten se nukkui tuossa minun vieressä.




Klo 13.30
Siivosin Luken häkin (kyllä, herra on vielä elossa) ja samalla siistin omaa huonetta.




Klo 15
Oli taas ihmisten ruoka-aika ja syötiin riisipuuroa.


Klo 16
Kävin Novan kanssa pikkulenkin, jonka jälkeen lähdin äidin kanssa ostoksille Veturiin.




Klo 20
Kävin Novan kanssa pesulla, kun neiti oli sotkuinen.





Illalla olen vaan editoinut tätä, syönyt iltaruokaa ja lähden kohta saunaan. Huomenna tulee taas seuraava joulukalenterin luukku aamulla. Heippa!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan vanhoihinkin postauksiin mahdollisimman nopeasti!