keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Rip laturi

Pieni pentu, kalliit tuhot

Jooh,  ja siitä pirusta kärsii sitten blogikin, että sillälailla. 
Nova siis tuhosi viikonloppuna tietokoneen laturin, eikä mulla ole siis konetta jolla blogia päivittää tai jolta laittaa kuvia. Nyt kirjoitan isällä, enkä tietysti tuonut muistikorttia järkkäristä. Muutenkin nämä järjestelyt on vähän pielessä.  

Käytiin yhdessä puistossa Novan kanssa kuvailemassa, sen jälkeen oltiin parhaat pari yötä mökillä mun kavereiden kanssa, ja sitten ollaan lahnattu kotona. Pikkuhiljaa neiti alkaa pidättämään jo ja tässä alkaa tulla jo toivoa! Nyt Nova tosin alkoi tiputtelemaan hampaita ja uudet kasvaa, eikä ruoka maistu ja kaikkea pitää purra x2.  


Sunnuntaihin asti olen neidistä erossa, sitten maanantaina meillä on eläinlääkäri ja vikat rokotukset, ja tiistaina on minun syntymäpäivä ja se vietetään mökillä ♥.

Tuhot tähän mennessä leluja, farkkuja ja puolikasta sohvaa lukuunottamatta siis minun laturi ja Applen kuulokkeet. Joku juttu mun tavaroihin ja elektroniikkaan?  


Siispä nämä postaukset tulee olemaan vähän aikaa järkyttäviä, tylsiä ja huonoja. Siitä voi syyttää niin-ihanaa-ja-rakasta-prinsessaa. 

Psst! Novan kasvua voi kuitenkin koneongelmista huolimatta seurata instassa: @novatheicie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vastaan vanhoihinkin postauksiin mahdollisimman nopeasti!